sobota, 22 września 2012

Szkoła :)

Cześć :)  Miałam napisać wczoraj, ale tak wszyło że nie napisałam. Ten tydzień był okej, zostałam zastępcą



przewodniczącej w klasie brakło mi tylko jednego głosu, aby być przewodniczącą, ale wolałam być zastępcą i zostałam przewodniczącą SZKOŁY jeeej, tak się ciesze ! :) Zgłosiłam się do odpowiedzi z historii   dostałam piątkę, a teraz czuje się tak sobie, chyba będę chora, nie słyszę na jedno ucho, mam katar i boli mnie gardło ojojoj. To chyba byłoby na tyle :) Teraz wezmę polopirynkę i pod kołderkę ! :)


19 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcie .. Jaki masz obiektyw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) nie mam zielonego pojęcia, bo to nie mój aparat :)

      Usuń
  2. Fajny post, ale.. Chyba zapomniałaś o Candy. Wczoraj miały być wyniki, a jest już 22 i nadal ich nie widzę. : /

    OdpowiedzUsuń
  3. moje gratulacje! :)
    ja również zostałam pokonana przez przeziębienie.
    obserwuję ♥
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +mam dla Ciebie nagłówek. jak sie mogę skontaktować?
      pozdrawiam

      Usuń
  4. też jestem zastępcą przewodniczącego w klasie..:D

    fajne zdjęcie ;) obserwuje i zapraszam do mnie ;33

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje :)
    Zdrowiej ! :)

    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog ;)

    Zapraszam do obserwowania http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wykuruj się jak najszybciej, trzymam kciuki
    PS. kiedy wyniki Candy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zostałam przewodnicząca szkoły :D
    Zdrowiej
    Dzięki że wpadłaś do mnie
    ja również obserwuje
    zapraszam jutro!
    http://world-of-teens-emm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o jak ci miło musiało być :) śliczne zdjęcie!

    olencjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj w klubie, też jestem chora. ; >

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku, strasznie dużo osób teraz chorych! ja niestety też do nich należę :c szybko wracaj do zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już praktycznie po chorobie. Został mi tylko katar. Ja jestem gospodarzem i tobie gratuluję :) obserwuję i zapraszam do mnie :) szybkiego powrotu do zdrowia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcie,
    też jestem przeziębiona ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo zdrowia Ci życzę :) Fajne zdjęcia, ładna jesteś :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://york-nikusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń