środa, 1 sierpnia 2012

outfit ; casual

cześć ;) dawno mnie tu nie było nie wiem dlaczego. chciałabym to zmienić obiecuje sobie, ale jakoś nie mogę. może dlatego że nie mam jakoś za bardzo motywacji? chciałabym żeby ktoś czytał i komentował tego bloga. dzisiaj taki zwykły outfit, jak sama nazwa mówi ; na co dzień
( kliknij na zdjęcie, aby powiększyć)
bluzka - emtivi
koszula - zara
spodnie - (chyba) bershka
buty - converse

Mam nadzieję że ktoś zacznie obserwować mojego bloga.
Jeżeli będzie 100 obserwatorów ( będę musiała dłuuuuugo na
to czekać ) to( prawdopodobnie jeśli będziecie tego
chcieli ) będę wstawiała zdjęcia z twarzą co wy na to?

Ja tymczasem idę :) Cześć :) Do usłyszenia :) 

3 komentarze:

  1. Podoba mi się :D

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli chcesz, żeby ktoś czytał musisz czytać, komentować, udzielać się na innych blogach. innego wyjścia nie ma ;)

    myrockinrobin.blogspot.com - zapraszam, nowy wygląd ; ) !

    obserwujemy? ja już dodałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Rockin Robin ;) Powinnaś komentować inne blogi i zapraszać na swojego :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń