wtorek, 7 sierpnia 2012

Outfit

A więc tak wyglądam ja :)

Będę dodawała zdjęcia z twarzą, a jeśli nie chcecie to napiszcie w komentarzu :D
Mam już 4 (mój błąd przepraszam, już poprawiłam ) obserwujących dla mnie to 
na prawdę dużo, serio. :) Dziękuję bardzo za
odwiedziny, komentarze i obserwację na prawdę dało mi to motywację w ciągu 2 dni
oglądalność mojego bloga wzrosła o 100 wyświetleń. Dziś zdjęcia z wczoraj, tak wyglądał
mój outfit. Uwielbiam asymetryczne spódniczki, chociaż mam tylko jedną, a to z tego powodu
że jestem bardzo szczupła i większość jest na mnie za dużych w pasie. A więc zaczynamy:





Kolczyki : tally weijl ( była o nich notka dzisiaj :) )
Bokserka - bershka
Bransoletka -kappahl
Pierścionek - kappahl
Spódniczka - bershka
Kapelusz - glitter
Buty - deichmann

No to pierwsze koty za płoty :)
Co sądzicie o mnie, o outficie? :)





6 komentarzy:

  1. już 4 obserwatorów, nie zapominaj o mnie.
    ja jestem wielbicielką tego kapelusza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny outfit, chociaż nie przepadam za spódnicami :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne focie :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje czterech obserwowanych i życzę żeby było ich o wiele więcej :) śliczny kapelusz :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. musi się udać - nie ma innej opcji! :D

    OdpowiedzUsuń